Webhotell garanti

30 dagers pengene tilbake garanti.
Dersom du ikke skulle være helt fornøyd med våre webhotell tjenester, så tilbyr vi 30 dagers pengene tilbake-garanti. Garantien er gyldig fra den dagen bestillingen blir fakturert og dekker alle kunder.

Vi kan tilby denne garantien fordi vi vet at vårt produkt dekker langt over de forventningene folk flest har til et webhotell. Gjelder ikke dette deg, så gir vi deg gledelig pengene dine tilbake.

Tilbake betalingen dekker webhotell-abonnementet. Vi kan derimot ikke refundere domeneavgiften, da et domene alltid blir registrert i ditt eget navn for et helt år av gangen og er din eiendom.

99.9% oppetid på ditt nettsted.
Vi garanterer at tjenesten har en tilgjengelighet på 99.9%. Tilgjengeligheten på tjenesten er målinger gjort per måned.
Til tross for våre konkurransedyktige priser, går vi aldri på kompromiss med den tekniske kvaliteten.

Vi drifter vårt egen data anlegg og har grundige backup-systemer. Våre servere, serverrom og båndbredde blir overvåket døgnet rundt, 365 dager i året.
Denne garantien gjelder ikke dersom nedetiden kommer av nødvendig og/eller planlagt vedlikeholdsarbeid, da gis det beskjed i forkant, som er satt til lørdag 07:00 - 10:00 om ikke annet er varselet i forkant.

For å understreke at vi tar support seriøst har vi følgende support garantier:
24 timers svar garanti i arbeidstiden 08:00 - 16:00.
48 timers svar garanti på kveld og natt  16:00 - 08:00.
48 timers svar helg og helligdager 00:00 - 24:00.

Garantien gjelder kun henvendelser sendt til support hvor du har fått et saksnummer i retur og hvor prioriteten på din sak er satt til Normal.  Telefon support er åpen 08:00 - 16:00 om man ikke har egen prioritert support avtale.

Webhotell med SLA avtale
Drifter du virksomhetskritiske applikasjoner? Er tid penger? Eller ønsker du rett og slett bare enda raskere svar? Du bør i så fall velge en av våre sla support avtaler. Kunder med sla avtale vil bli prioritert ved henvendelse til support,
Oversikt over SLA avtaler.